شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد در بیانیه ای از حضور باشکوه مردم مهاباد در راهپیمایی بزرگ محکومیت فتنه گران و اغتشاشگران قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،در بخشی از این بیانیه آمده است: مردم بصیر و همیشه در صحنه مهاباد بار دیگر همسو با ملت آزاده ایران اسلامی، حماسه ای از جنس آگاهی و حضور آفریدند و با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی محکومیت موج سواری بر مطالبات مردمی، اغتشاشات و فتنه گری های اخیر ، غیرت ، حمیت و اتحاد ملی خود حول محور ولایت فقیه و آرمانهای والای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند تا همچون گذشته نقشه های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دسیسه های شیطانی فتنه گران و اغتشاش گران و سران داخلی و خارجی آنان نقش بر آب گردد.

 این بیانیه می افزاید: مهابادی های هوشمند و غیور با حضور پررنگ و معنادار خود نشان دادند که همچون کوه در برابر جریان باطل و نفاق ایستاده اند و هرگز اهانت به قرآن ، پرچم و مقدسات را از خاطر نخواهند برد.

 فرزندان دلیر این خطه به فتنه گران زمان هشداردادند که ملت ایران هوشیار است و اقدامات ، شعارهای هنجارشکنانه و یاوه گویی علیه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

 انتهای پیام/ع

قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.