اقشار مختلف مردم شیعه و سنی شهرستان خاش آمادگی خود را برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مردم شهرستان خاش با راهپیمایی از چهار راه پلیس تا میدان امام حسین(ع) این شهر حرکت تخریب کنندگان اموال عمومی را محکوم و انزجار خودشان را از برهم زنندگان نظم عمومی اعلام کردند.


مردم شیعه و سنی خاش با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، نه پاریس، نه لندن جانم فدای میهن، هم غزه، هم لبنان، هم انقلاب، هم ایران، فتنه گر بی حیا ننگت باد، تا پای جان حامی انقلابیم، پیرو خط امام و رهبریم و دهها شعار دیگر حمایت خود را از اسلام، انقلاب و ولایت فقیه ابراز کردند.


امام جمعه شهرستان خاش در این مراسم گفت: دشمنان اسلام و کشور از راهها و ترفندهای مختلف برای ضربه زدن به ملت و میهن اسلامی بهره می برد لذا هوشیاری و حفظ وحدت نقشه های دشمنان را ناکارآمد می کند.


حجت الاسلام غلامرضا دهقان اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در طول سالهای انقلاب اسلامی همیشه حامی و پشتیبان مقام معظم رهبری، اسلام و کشور بوده و همچنان ادامه دهنده این راه هستند.


وی افزود: دشمنان با استفاده از فرصت به دست آمده و بهانه کردن گرانی ها و با بهره گرفتن از ظرفیت فضای مجازی در کشور نا آرامی به وجود آورند اما بصیرت مردم ما توطئه های شوم آنان را خنثی کرد.

انتهای پیام/گ

راهپیمایی علیه اغتشاشگران در خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.