قشرهای مختلف مردم ولایتمدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در اعتراض به آشوب‌های اخیر، راهپیمایی خودجوش خود را در شهرستان‌های مختلف استان آغاز کردند.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مراسم راهپیمایی مردمی به منظور دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و محکوم کردن نا آرامی‌های اخیر امروز در ۱۸ شهرستان این استان در حال برگزاری است.

عباس صفدری اظهار داشت: مردم ولایتمدار زابل به عنوان نوزدهمین شهرستان این استان هفته گذشته راهپیمایی با شکوهی در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و محکومیت ناآرامی‌های اخیر برگزار کردند.

وی گفت: حوادث تلخ روز‌های اخیر در برخی نقاط کشور نشان داد که عناصر فرصت طلب و سلطه جو با سوء استفاده از اجتماع آرام مردم با ایجاد آشوب، ناامنی، تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات دینی و ملی و حتی قتل انسان‌های بیگناه اهداف پلید خود را دنبال می‌کنند.

وی افزود: مردم فهیم و با بصیرت سیستان و بلوچستان همگام با ملت بزرگ ایران هرگز جنایت های فریب کاران فرصت طلب از آغاز انقلاب، دوران دفاع مقدس، تحریم‌های غیر انسانی و دیگر اقدامات دشمنانه آنان را فراموش نخواهد کرد و مشکلات و تامین خواسته‌های به حق خود را با روش‌های قانونی و با تکیه بر وحدت و همدلی مطالبه می‌کنند.

انتهای پیام/گ

راهپیمایی سیستان وبلوچستان علیه ناآرامی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار