تیم فوتبال نفت نوین در بازی مقابل تراکتورسازی نمی تواند از سه بازیکن خود استفاده کند.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال نفت نوین در حالی پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی تبریز می رود که هومن افاضلی نمی تواند از سه بازیکن خود در این دیدار استفاده کند.

میلاد احمدی و میلاد فراهانی هافبک و دروازه بان نفتی ها به دلیل مصدومیت و علی زینالی به دلیل سپری کردن مراحل ریکاوری پس از عمل جراحی دیدار با شاگردان یحیی گلمحمدی را از دست می دهند اما محسن بنگر که به دلیل سرماخوردگی بازی قبلی تیمش مقابل پرسپولیس را از دست داد با رفع این بیماری از روز گذشته در تمرینات تیمش شرکت کرده است و مشکلی برای دیدار با تراکتورسازی ندارد.

همچنین عیسی آل کثیر با مالک و سرمربی نفت نوین به توافق رسیده که تا پایان لیگ در جمع نفتی ها باقی بماند.

از طرفی هومن افاضلی از مالک باشگاه نفت نوین درخواست کرده تا هر چه سریعتر مطالبات بازیکنان خارجی این تیم را پرداخت کند تا در فرصت باقیمانده تا پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی مقدمات جذب 2 بازیکن خارجی برای تقویت نفت فراهم شود اما با این وجود هنوز سرمربی نفت نوین به جمع بندی نهایی درباره انتخاب بازیکن نرسیده است.

قرار است قرارداد کادرفنی نفت نوین تا 2روز آینده در هیئت فوتبال استان تهران ثبت شود تا دستیاران افاضلی بدون هیچ مشکلی در بازی مقابل تراکتور روی نیمکت این تیم بنشینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار