رئیس پلیس امنیت عمومی استان از لزوم تاييديه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نصب تابلو و اعلام نام محل كسب برای متقاضیان پروانه كار خبر داد.

هشدارهای پلیس به متقاضیان پروانه کسببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمد رضا پرواز رئیس پلیس امنیت عمومی استان گفت: متقاضیان پروانه کسب جهت جلوگیری از هر گونه ضرر و زیان قبل از نصب تابلو بایستی تأییدیه نام محل كسب وكار خود را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تأییدیه نهایی را از اداره نظارت بر اماکن عمومی دریافت نمایند.


وی قرار گرفتن واحدهای صنفی و اماکن عمومی در اماكن دارای کاربری مسکونی ممنوع دانست وافزود: به منظور پیشگیری از سرقت ، متصدیان بایستی از درب های ضد سرقت و قفل های استاندارد استفاده نمایند.


پرواز نصب مجوز فعالیت را در محل قابل رويت و منظر مراجعین الزامی دانست و حضور صاحب پروانه کسب و یا مباشر قانونی وی در تمامی ساعات فعالیت واحد صنفی الزامی دانست.


این مقام مسئول از متقاضیان دريافت جواز کسب خواست قبل از هر گونه اقدامی در اين خصوص به مرجع صدور مجوز و اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان واقع در خیابان معلم مراجعه نمایند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار