مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی در بیست و نهمین دوره جشنواره امتنان ویژه نخبگان جامعه کار، کارگران و گروه‌های کار واحد نمونه در این استان که از 25 آذر آغاز شده تا 25 دی ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  پروانه نیک مرام افزود: کارگران و کارفرمایان می توانند با ثبت نام در سامانه www.emtenan.mcls.gov.ir در این جشنواره شرکت کنند.
وی از برنامه ریزی برای برگزاری مطلوب جشنواره امتنان در کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد.
نیک مرام اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی براساس قوانین بالادستی و در راستای سند چشم انداز 20 ساله و افق 1404 مبتنی بر وجدان کاری، خودباوری و تقویت روحیه کار جمعی و اهتمام به ارتقای کیفیت در اجرای ماده 195 قانون کار جمهوری اسلامی اقدام اجرای به جشنواره تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر می‌کنند.
وی ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری را مهمترین هدف جشنواره امتنان ذکر کرد و گفت: در قالب این طرح فرهنگی کارگران خلاق، واحدهای تولیدی نمونه و کارگروه های برتر شناسایی و از آنان تجلیل خواهد شد که خروجی این کار ایجاد انگیزش، رقابت و نهادینه کردن فرهنگ کار با رویکرد خلاقیت و نوآوری را به همراه دارد.
سه هزار و 95 تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده که از این تعداد 2 هزار و 47 تعاونی فعال و یا در دست اجرا هستند.
این تعاونی‌ها دارای 258 هزار و 668 نفر عضو هستند که زمینه اشتغال 20 هزار و 410 نفر را ایجاد کرده‌اند.
در سال 96 تعداد 18 تعاونی با 321 عضو ایجاد و برای 218 نفر فرصت شغلی محقق شد.
کهگیلویه و بویراحمد بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 بیش از 713 هزار نفر جمعیت دارد.
نرخ بیکاری این استان بر اساس آمارهای سال 1395 حدود 13 درصد است.

 انتهای پیام/غ

ثبت نام جشنواره امتنان ویژه کارگران و کارآفرینان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.