جشن سردوشی و پایان دوره آموزشی سربازان مرکز آموزش ۰۸ 'سرتیپ شهید ابراهیم نوری' با حضور مسئولان محلی خاش برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ساسانیان فرمانده مرکز آموزش ۰۸  خاش در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح به عنوان سربازان راه ولایت با قدرت و شجاعانه از ارزش‌های اسلامی و مرز‌های میهن پاسداری و صیانت می‌کنند.

سرهنگ عبدالرحمن ساسانیان فرد افزود: ارتش در کنار ملت ایران و سایر ارکان نظام اسلامی و دولت برای مقابله با تهدیدات و فتنه‌های دشمنان آمادگی دارد.

وی بیان کرد: نیرو‌های سخت کوش در ارتش بهترین یاوران رهبری بوده اند و با تمام توان و آمادگی لازم خود را وقف خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های اسلامی و انقلابی ایران کرده اند.

وی فراگیری آموزش‌های رزمی، دفاعی و فرهنگی را از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر برای مقابله با تهدیدات دشمنان و کسب آمادگی افراد جامعه در مواقع حساس برای دفاع از حریم کشور عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش نیز در این مراسم با تبریک جشن سردوشی سربازان گردان‌های مرکز آموزش ۰۸ گفت: حضور ارتش و تلاش‌های ارزشمند ارتشیان دلاور در صحنه‌های انقلاب اسلامی سبب تحکیم و ثبات امنیت و حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه شده است.

عیدمحمد قلندرزهی افزود: رمز ماندگاری و پیروزی انقلاب اسلامی در حفظ وحدت و شناخت داشتن از دشمن است و همگان باید با آگاهی و حضور پرشور در صحنه بتوانیم از خاک میهن و ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی صیانت کنیم که اقدامات ارتشیان دلاور در این عرصه قابل تقدیر است.

خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

جشن سردوشی سربازان ۰۸ خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار