مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: دو سوم بخش‌های حمایتی را خیران به دوش می‌کشند، این نشان دهنده میزان تاثیرگذاری حمایت‌های مردمی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرضیه فرشاد امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان اظهار کرد: در زمان ورودم به بهزیستی 20 نوع فعالیت برای این سازمان تعریف شده بود اما حالا 150 ریز فعالیت برای سازمان بهزیستی تعریف شده است و.باید در جذب کمک های مردمی بیشتر تلاش کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: امیدوارم زمانی که شخص دیگری برای سمت مدیرکل بهزیستی استان تعیین می‌شود و باید این جایگاه را ترک کنم به همین اندازه که امروز سعید صادقی آبرومندانه خداحافظی می‌کند من نیز با سربلندی بروم.

سعید صادقی مدیرکل سابق بهزیستی استان پس از 3.5 سال فعالیت در این سمت با حکم استاندار اصفهان در سمت مدیرکل حوزه استاندار ادامه فعالیت می‌دهد. مرضیه فرشاد که مدیریت بهزیستی استان فارس را در کارنامه دارد و پیش از این 9 سال معاونت پیشگیری و امور اجتماعی بهزیستی استان را بر عهده داشت با حکم رئیس سازمان بهزیستی از امروز به عنوان مدیرکل بهزیستی استان اصفهان مشغول به کار شد. 

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تودیع ومعارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.