مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر نسبت به احیا بازی‌های بومی و محلی به‌ویژه‌ در مناطق در خطر آلوده‌شدن به مواد مخدر اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  آذر صفایی‌نیا در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به طور حتم در صورت احیا بازی‌های بومی و محلی در مناطق مختلف استان بویژه در محلات و روستاهای در معرض شیوع ابتلا به مصرف مواد مخدر شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی بویژه اعتیاد هستیم.

وی خواستار تدوین برنامه‌ای مدون، دوره‌ای و با اجرای منظم در این زمینه شد و افزود: متولی احیاء بازی‌های بومی و محلی مناطق مختلف استان باید مشخص و مطابق با برنامه زمان بندی شده فعالیت‌های خود را اجرایی کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به طور حتم بررسی مشکلات، آسیب‌ها و راهکارهای پیشگیری ابتلا به مواد مخدر توسط جامعه زنان نیاز به برنامه‌ریزی‌های مدون و مستمر و حمایت و هدایت دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر است.

صفایی‌نیا خواستار برگزاری نشست‌های خاص با هدف بررسی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان شد و گفت: ابعاد معضل اعتیاد در حوزه زنان باید به طور دقیق و با حساسیت بیشتری بررسی شود تا در نهایت به یک نتیجه گیری درست برسیم.

انتهای پیام/ش

بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد احیاء شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.