رئیس اتحادیه صنف دفاتر آژانس‌های تاکسی‌تلفنی استان یزد گفت: تاکسی‌های اینترنتی فقط مجوز دفتر داشته و در خصوص تأیید رانندگان هیچ‌گونه اقدامی صورت نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس اتحادیه صنف دفاتر آژانس‌های تاکسی‌تلفنی استان یزد: با اشاره به افزایش 10 درصدی نرخ کرایه آژانس‌های حمل مسافر در یزد، گفت: این افزایش قیمت در راستای گرانی لوازم و قطعات خودروهای رانندگان و دستمزد آن‌ها بوده است.

سید احمد حسینی پور با اشاره به فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در سطح شهر، اظهار داشت: رانندگان آژانس‌ها که تحت نظارت ما هستند حداقل در 17 مورد گزینش‌شده و تأیید صلاحیت آن‌ها از طرف اماکن تأییدشده است؛ لیکن تاکسی‌های اینترنتی فقط مجوز دفتر داشته و در خصوص تأیید رانندگان هیچ‌گونه اقدامی صورت نگرفته است.

رئیس اتحادیه صنف دفاتر آژانس‌های تاکسی‌تلفنی استان یزد با اشاره به عدم بیمه رانندگان در دو سال اخیر، اذعان کرد: در دوساله اخیر رانندگان جدیدی که به این عرصه واردشده‌اند از بیمه محروم هستند؛ لذا از مسئولین درخواست داریم تا با حل این معضل در آسودگی خیال رانندگان کوشا باشند.

حسینی پور با عنوان اینکه در استان یزد 130 واحد و سه هزار نیروی فعال در این عرصه در حال فعالیت هستند، ادامه داد: رکود و تورم بر این عرصه اقتصادی نیز تأثیرگذار بوده و زنگ خور آژانس‌های ما را کم کرده است.

وی در پایان اذعان کرد: نظارت‌ها براین عرصه وجود داشته است به‌گونه‌ای به‌صورت دوره‌ای بازرسی‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ص

نرخ کرایه آژانس‌های حمل مسافر در یزد 10 درصد افزایش می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار