یزد؛

اعلام آمادگی همه دستگاه ها ی برای میزبانی از میهمانان نوروزی

همه دستگاه ها ی استان یزد برای میزبانی از میهمانان نوروزی اعلام آمادگی کردند.

محمدرضا نقصان محمدی مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:با همکاری کلیه دستگاه های عضو این کمیته در خصوص ایمن سازی کلیه محورها مواصلاتی استان با تکمیل و نصب تابلوعلائم ،خط کشی و نظارت در حریم راه ها وهماهنگی با پلیس راه برای نظارت محسوس و نامحسوس در کلیه محورهای ارتباطی اقدامات خوبی را در دستور کار قرار دادیم.
 
نقصان محمدی افزود:با توجه به اهمیت مکان های  ورودی که شامل ایستگاه های راه آهن،ترمینال فرودگاه و مسافربری است مقرر شد به نحوه شایسته ای از مسافران نوروزی استقبال نموده و کلیه خدمات لازم به مسافران  فراهم گردد.
 
وی گفت:خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته دوربین های نظارتی و کنترل سرعت برون شهری و درون شهری از عملکرد خوبی برخوردار خواهند بود که مقرر شد در این خصوص به مسافران گرامی نیز اطلاع رسانی شود.
 
رئیس کمیته هماهنگی خدمات سفر استان افزود: با توجه به اعلام برنامه سازمان تاکسیرانی در تامین تاکسی مورد نیاز ایستگاه های راه آهن،فرودگاه وترمینال مسافربری تدابیر لازم از سوی آن سازمان اندیشیده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به برنامه ریزی هایی که دردستور کار این کمیته می باشد و هماهنگی که بین دستگاه های خدمات رسان به مسافران نوروزی صورت خواهد پذیرفت تا شاهد هیچگونه حادثه جاده ای در کلیه محورهای استان نباشیم.
 
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار