مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: ۳۱ شکارچی متخلف در استان فارس دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعید محمودی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: ۳۱ متخلف شکار وصید در مناطق زیست محیطی فارس دستگیر شدند که از این متخلفان ۲۳ قبضه سلاح به دست آمد.

وی اظهار داشت: نیرو‌های یگان ویژه محیط زیست در شهرستان‌های لارستان، بوانات، اقلید، مرودشت، زرین دشت، ارسنجان، فسا، ممسنی، داراب، فیروزآباد و مناطقی از پارک ملی بمو، مناطق حفاظت شده ارژن و مله گاله شیراز این متخلفان را دستگیر کردند.

محمودی بیان کرد: از این متخلفین لاشه ۲ راس کل و قوچ و لاشه ۲۴ قطعه پرنده شامل کبک، خوتکا، مرغابی و فلامینگو و ۱۲ قطعه پرنده زنده گیری شده شامل سهره و تُرقه کشف شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس ادامه داد: نیرو‌های یگان محیط زیست فارس هزار و ۶۰۰ متر تور ماهیگیری و ۲۰۰ کیلوگرم زغال طی یک هفته گذشته در این مناطق کشف کردند.

بر اساس قانون هرگونه صدورپروانه شکار و صید منوط به ثبت نام و درج اطلاعات متقاضی در سامانه شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست است.

این اقدام برای کاهش مراجعات، کاهش ضریب خطا دراعمال محرومیت ها، دسترسی به بانک اطلاعات متخلفان شکار و صید در کشور، ثبت پروانه‌های صادره، ثبت دفاتر شناسایی شکارچیان و روند تمدید آنهاست.
انتهای پیام/ر

دستگیری متخلفان صید و شکار در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار