شکارچی پلنگ در بخش میمند شهرستان فیروزآباد شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نبی الله مرادی سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس با اشاره به انتشار تصاویری در فضای مجازی از شکار یک پلنگ گفت: ادعای اولیه مبنی بر شکار پلنگ در کوه‌های سپیدار بخش خفر از توابع شهرستان جهرم صحت ندارد و تکذیب می شود.

وی با بیان اینکه برای شناسایی عامل شکار پلنگ در میمند فارس تلاش های زیادی صورت گرفت ادامه داد: این تلاش ها به ثمر نشسته و بزودی نتایج آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وی درخصوص عکس منتشر شده از شکار پلنگ تصریح کرد: این عکس حدود یک ماه پیش در فضای مجازی منتشر شد و از همان زمان شناسایی عامل شکار در برنامه قرار گرفت.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست فارس اظهار کرد: رسانه ها از گمانه زنی درخصوص شکار پلنگ و مسائل حاشیه ای آن خودداری کنند.

مرادی اضافه کرد: این پرونده در حال تکمیل و تحقیق است و اطلاعات بیشتر از طریق مجاری رسمی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ن

تکذیب شکار پلنگ در بخش خفر جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۵۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
با سلام، خدمت همه ی هموطنان عزیز و دوستداران محیط زیست، فقط خواستم اینو بگم که من اطلاع کامل و دقیق و جامع در مورد این شایعه دارم، که هیچ کسی در این منطقه پلنگ شکار نکرده، فقط یک قلاده پلنگ به دلایل نامعلوم مرده بوده، که هیچ اثری از گلوله روی بدنش نبوده، و این افرادی که دستگیر شدند جرمشان اینست که فقط چندتا عکس گرفتند، کل قضایا همین بود که گفتم، واقعا الان فهمیدم که چطور در فضای مجازی اخبار کذب بیرون می‌آید
آخرین اخبار