معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از برگزاری اردوی جهادی جهت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاهای محروم شهرستان ثلاث باباجانی خبرداد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  غلامی  معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه  گفت: اردوی جهادی یک روزه به 8 روستای محروم شهرستان ثلاث باباجانی توسط کانون فعالیت های جهادی دانشگاه با راهنمایی سرپرست شبکه و کارشناس رابط فرهنگی از قبل شناسایی و برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی در کنار دانشجویان ، همکاران درمانی بسیج جامعه پزشکی نیز حضور داشتند بیان داشت: جهادگران در قالب 3 تیم تخصصی 12 نفره به همراه پزشک ، خدماتی همچون غربالگری قند خون ، فشار خون، معاینه و ویزیت و داروی رایگان به اهالی محروم این روستاها ارایه دادند.

غلامی افزود: جمعاً تعداد 1500 نفر از مردم منطقه توسط پزشک معاینه و زنان باردار نیز تحت خدمات مشاوره  مامایی قرار گرفتند .

گفتنی است شناسایی افراد نیازمند جهت ارائه کمک توسط همکاران از دیگر خدمات این جهادگران بود ضمن اینکه در هر تیم یک دستگاه کامیون حاوی کمک های مردمی و مواد لازم از جمله پتو و لباس و خوراک خشک تهیه و توسط همکاران در این مناطق بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/ز


اعزام نیروهای جهادی به روستاهای محروم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.