مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از امحاء بیش از ۳۵ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق خبر داد.

امحاء بیش از 35 هزار قلم لوازم آرایشی وبهداشتی قاچاق در استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛شهریار مستوفی  مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این محموله که شامل ۳۵ هزار و ۴۸۰ قلم کالای آرایشی و بهداشتی و ۳۶۳ کیلو گرم مواد خوراکی و آشامیدنی قاچاق بود، در انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار داشت که با هماهنگی و نظارت کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو و نیز کارشناسان اداره اموال تملیکی استان پس از طی مراحل قانونی معدوم شد.

وی افزود: متاسفانه قاچاق انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد خوراکی قابل ردیابی و کنترل نیستند و هیچگونه برگه آنالیزی ندارند، در نتیجه می توانند به سلامت مصرف کنندگان آسیب جدی وارد کنند.

مستوفی عنوان کرد: توصیه ما به مردم این است که در صورت خرید کالاهای خارجی وارداتی به برچسب اصالت و سلامت کالا که از سوی سازمان غذا و دارو بر روی محصولات وارداتی درج شده توجه کنند.

انتهای پیام/ز

 

در صورت خرید کالاهای خارجی وارداتی به برچسب اصالت و سلامت کالاتوجه نمایید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.