رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: ۲۷ هزار و ۴۲۳ ماموریت در سطحاستان طی ۹ ماهه نخست امسال انجام گرفته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حسین‌علی رفاهی گفت: ۲۷ هزار و ۴۲۳ ماموریت در سطح لرستان طی ۹ ماهه نخست امسال انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ماموریت، ۱۴ هزار و ۶۶۹ ماموریت مربوط به بخش شهری و ۱۲ هزار و ۷۵۴ مورد نیز مربوط به ماموریت‌های جاده‌ای بوده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان با بیان اینکه در مجموع تعداد ماموریت‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است، بیان داشت: همچنین طی ۹ ماهه ابتدایی سال جاری ۲۱ هزار و ۳۷۰ ماموریت غیرتصادفی انجام شده است.

رفاهی گفت:از ۲۱ هزار و ۳۷۰ ماموریت غیرتصادفی، ۱۱ هزار و ۴۵۶ ماموریت در بخش ماموریت‌های غیرتصادفی شهری و ۹ هزار و ۹۱۴ ماموریت در بخش ماموریت‌های غیرتصادفی جاده‌ای است.

وی به برخی موفقیت‌های اورژانس لرستان طی این ۹ ماهه اشاره کرد و افزود: طی این مدت تکنسین‌های اورژانس استان موفق به ۱۶ مورد احیای قلبی ریوی شدند، همین طور ۱۴ زایمان موفق نیز در داخل آمبولانس‌ها صورت گرفت.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان یادآور شد: اورژانس هوایی با دو فروند بالگرد مستقر خود در شهرستان‌های خرم‌آباد و الیگودرز، ۳۳۲ ماموریت پروازی انجام داده و طی این عملیات‌ها به ۳۹۲ بیمار، خدمات درمانی مناسب ارائه شده است.

رفاهی زمان رسیدن اورژانس بر بالین بیمار را مطلوب دانست و اظهار داشت: در ۸۰ درصد موارد زمان رسیدن اورژانس بر بالین بیمار در مناطق شهری کمتر از ۶ دقیقه و در مناطق جاده‌ای کمتر از ۹ دقیقه است که با احداث پایگاه‌های جدید سعی بر کاهش این زمان داریم.

انتهای پیام/د

انجام بیش از ۲۷ هزار ماموریت توسط اورژانس لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار