جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان الیگودرز از عدم خدمات‌دهی برخی مراکز درمانی اظهار نارضایتی نمودند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  عده ای از جانبازان شهرستان الیگودرز در مورد مشکلات درمانی خود گفتند: پس از انتقال بیمه‌های طلایی از بیمه ایران به بیمه دی برخی مراکز درمانی از انعقاد قرارداد خودداری نموده‌اند.

یکی از مراجعین در ادامه سخنان گفت: در داروخانه‌ها با بهانه اینکه داروی خارجی مورد قبول بیمه نیست مبلغ کامل دارو را از بیماران دریافت می‌کنند، اما بیشترین مشکل جانبازان و خانواده‌های شهدا در مراکز سونوگرافی با هزینه‌های سرسام‌آور می‌باشد که زیر بار بیمه طلایی نمی‌روند.

یکی دیگر از جانبازان با قدردانی از پزشکان و مسئولین داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها که نسبت به خدمات‌دهی به جانبازان و خانواده شهدا اقدام می‌کنند گفت: شایسته نیست کسانی که همه هستی و وجود خود را برای امنیت این کشور در طبق اخلاص گذاشته‌اند امروز با بی‌مهری مواجه شوند در حالی که پزشک محترمی که امروز در امنیت کامل مشغول طبابت و تشخیص می‌باشد باید به یاد آورد که آرامش او مرهون خون شهدا و ایثار جانبازان می‌باشد و شایسته است که فقط در قید و بند مادیات نباشد.

به هر حال از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست می‌کنیم حداقل یکی از مراکز سونوگرافی شهرستان را ملزم به انعقاد قرارداد با بیمه نماید تا قشر ایثارگر از سرگردانی نجات یابند.

انتهای پیام/د

جانبازان الیگودرز در پیچ و خم مشکلات درمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.