مدیر کل بنیاد شهیدلرستان با قهرمان مسابقات جهانی پارا لیفتینگ «حمید قاسمی» دیدارکرد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ روشنی مدیر کل بنیاد شهیدلرستان در دیدار با «حمید قاسمی» فرزند شهید حادثه منا که در مسابقات جهانی روسیه مدال نقره را از آن خود کرده بود،گفت : کسب این موفقیت قطعا موجب خشنودی پدرت و دیگر شهدا‌ی کشور شده است.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان با قهرمان جهان دیدار کرد

روشنی گفت : پدرت انتظار دارد که در این مسیر حرکت کرده و همواره موفقیت‌هایی را به دست آورده، بنابراین باید تلاش خود را براین موضوع متمرکز کنید.

وی افزود : با توجه به تلاش دشمن برای منحرف کردن جوانان و گرایش آن‌ها به سمت فرهنگ غرب، عرصه ورزش می‌تواند در ارتقاء سلامت جوانان موثر باشد.

روشنی بیان کرد: عرضه ورزش از عرصه‌هایی است که برای همه مردم لازم و برای جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران واجب است و شما به عنوان قهرمان ورزشی می‌توانید درترویج فرهنگ ورزش و سلامت گام بردارید.

وی با اشاره به این مطلب که قهرمانی شما یک اقدام ارزشمند محسوب می‌شود، گفت: در حال حاضر شما به عنوان یک الگو و اسوه در سطح جامعه مطرح هستید و امید واریم درعرصه‌های بالاتر شاهد موفقیت‌های تان باشیم.

مدیر کل بنیاد شهیدلرستان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان هم هر اقدام و کمکی که لازم باشد برای پیشرفت شما انجام خواهد داد.

انتهای پیام/د

دیدار مدیر کل بنیاد شهیدلرستان با قهرمان مسابقات جهانی پارا لیفتینگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.