توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره لیست ورود و خروج بازیکنان و وضعیت "گرو" در این تیم بیان کرد.

توضیحات معاون ورزشی استقلال درباره لیست شفربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره لیست ورود و خروج استقلال بیان کرد.

توفیقی در این باره گفت: با خروج بیت سعید و یعقوب کریمی فضا برای حضور محسن کریمی و برزای باز شد که این 2 بازیکن به لیست اضافه شدند.

او ادامه داد:از طرفی تمامی مذاکرات را با  "گرو" یکی از مهاجمان خارجی مد نظر شفر انجام دادیم اما با توجه به مشکلات خانوادگی بعید می دانم به لیست اضافه شوند.

توفیقی افزود: با دو بازیکن دیگر مد نظر شفر همزمان مباحث را پیش بردیم و به زودی این بازیکنان جهت معاینات پزشکی و در صورت تایید عقد قرارداد وارد کشور می شوند.

معاون ورزشی استقلال بیان کرد :بیش از 10 گزینه مهاجم تمام کننده خروجی به سرمربی تیم پیشنهاد شده و او در حال جمع بندی است .از طرفی باشگاه استقلال تمام خواسته های شفر را در خط حمله اجرا خواهد کرد .همچنین قرار است شفر فردا لیست  دوم خود را ارائه دهد که به سرعت با خروج بازیکنان مد نظر سرمربی و اضافه شدن بازیکنان خواسته شده پرونده نقل و انتقالات استقلال بسته می شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: ممکن است تعداد خروجی ها از ورودی ها بیشتر باشد که در صورت نیاز سرمربی به یک بازیکن تاثیر گذار دیگر به صورت بازیکن آزادبه لیست اضافه می شود.

انتهای پیام/

مهاجمان مد نظر شفر راهی ایران می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار