امام جمعه شادگان گفت: خط مردم انقلابی از اغتشاشگران جدا است، ولی عده‌ای از دشمنان نظام با وارد شدن به تجمعات، قصد برهم زدن نظم عمومی و ضربه زدن به نظام اسلامی را داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجید شرفی، امام جمعه شادگان با اشاره به اقدامات برخی افراد آشوبگر در سطح کشور و ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر بیان داشت: خط مردم انقلابی از اغتشاشگران جدا است ولی متأسفانه عده‌ای از دشمنان این نظام با وارد شدن به این تجمعات، قصد برهم زدن نظم عمومی و ضربه زدن به نظام اسلامی را داشتند.

وی افزود: امروزه مردم مشکلات معیشتی فراوانی دارند که بر مسئولان لازم است برای رفع این مشکلات اهتمام جدی داشته باشند؛ چون مردم ولی‌نعمت نظام و انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام شرفی گفت: اشتغال و معیشت مناسب حق مردم است و مسئولان این نظام باید مطالبات به حق مردم را پیگیری و برای رفع مشکلات معیشتی مردم اهتمام جدی داشته باشند.

وی با گرامیداشت ۱۶ دی‌ماه سال ۵۹ سالروز شهادت شهدای هویزه بیان داشت: شهید علم الهدی و یارانش تبیین الگوی مقاومت، ایستادگی کردند و از افتخارات نظام اسلامی هستند.

  خطیب جمعه شادگان با اشاره به ۱۹ دی سالروز قیام خونین مردم قم در سال ۱۳۵۶ اظهار کرد: مردم قم در این روز در اعتراض به مقاله ساواک علیه امام خمینی (ره) قیام کردند که این قیام موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد

انتهای پیام/م

مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی مردم اهتمام داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.