معاون استاندار لرستان گفت:متفاوت بودن نرخ تسهیلات در بانک‌ها به عنوان یکی از موانع برای توسعه به شمار می‌رود و باید ساز و کار لازم برای حل این مشکل در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گودرز امیری معاون استاندار لرستان بیان کرد: باید در حوزه توسعه و صادرات خدمات فنی و مهندسی در لرستان اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: لرستان ظرفیت‌های زیادی در حوزه خدمات فنی و مهندسی داشته چرا که اکنون بیش از ۹ هزار فارغ التحصیل در بخش‌های مختلف در لرستان وجود داشته و باید بتوان از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان عنوان کرد: تکمیل زنجیره تولید خصوصا در صنایع پایین دستی پتروشیمی در لرستان به عنوان یک اولویت باید در دستور کار قرار گیرد.

امیری اظهار داشت: از سوی دیگر متفاوت بودن نرخ تسهیلات در بانک‌ها به عنوان یکی از موانع برای توسعه این دیار به شمار می‌رود و باید ساز و کار لازم برای حل این مشکل در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: توسعه حمل و نقل و توجه ویژه بازاریابی برای صادرات محصولات به عنوان مهمترین عوامل برای بهبود فضای کسب و کار لرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/م

تفاوت نرخ‌تسهیلات در بانک‌ها مانع توسعه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.