معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش گفت: ۲۲ کمیته مختلف ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اجرای باشکوه برنامه‌های ایام سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمداحمدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش بیان کرد: ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بر برگزاری مطلوب و باشکوه برنامه‌های دهه فجر تاکید دارد و این برنامه‌ها در شهرستان خاش با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

احمدی  با تاکید بر اینکه مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال پرشورتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود ادامه داد: ده‌ها عنوان برنامه ویژه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهر و مناطق روستایی و عشایری این شهرستان به اجرا در می‌آید.

وی افزود: ۲۲ کمیته مختلف مانند کمیته اطلاع رسانی و فرهنگی با محوریت روابط عمومی فرمانداری، مشارکت صدا و سیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا و سایر رسانه‌ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته هماهنگی، نیرو‌های مسلح با محوریت بسیج، کمیته امنیت، دانش آموزی؛ دانشجویی، ورزشی، شهداء و ایثارگران، اصناف و بازاریان، علما و معتمدان، خدمات و حمل و نقل، بانوان و جوانان، کارگری، محرومین و روستائیان، عمران شهری و روستایی، بهداشت و ... برای برگزاری باشکوه برنامه‌ها پیش بینی شده اند.

احمدی ادامه داد: در نشست اخیر هماهنگی اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر خاش برای افتتاح پروژه ها، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهیدان، برپایی یادواره شهیدان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی نشست‌های مردمی و پرسش و پاسخ مردم با مسئولان، ویزیت رایگان بیماران، برپایی ایستگاه‌های سلامتی، مسابقات ورزشی، برپایی جشن انقلاب و نواختن زنگ انقلاب، برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی، آذین بندی شهر و ادارات، برگزاری شب شعر انقلاب، افزون بر ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی، تجلیل از قهرمانان ورزشی و ... در شهرستان خاش برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

احمدی با اشاره به اینکه دشمنان برای ضربه زدن به کشور از هرگونه فرصتی بهره می‌برند گفت: با درایت و بصیرت و حفظ وحدت و یکپارچگی و خدمت شایسته به مردم و مشارکت دادن مردم در امور باید تلاش کنیم از ظرفیت اقشار جامعه برای اجرای باشکوه برنامه‌ها بهره ببریم.

انتهای پیام/ع

اجرای برنامه‌های دهه فجر در خاش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار