جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی با دستورالعمل برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در زاهدان برگزارشد.

جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان امروز (۱۰ دی) در جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی گفت: سیستان و بلوچستان پیشتاز در عرصه قرآن و عترت بوده و است.


وی از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود: آنچه که نبود آن در استان حس می‌شود نمایشگاه قرآن و عترت بود که تصمیم گرفته شده تا نمایشگاه قرآن و عترت در حد و سطح استانی داشته باشیم.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: نمایشگاه قرآن در سنوات گذشته داشته ایم، اما باید اقرار کنم که در سطح استانی برگزار نشده و در برپایی آن عملکرد ضعیف داشته ایم و در حد و شان قرآن نموده است.


مسگرانی با تاکید بر اینکه خواهان برگزاری نمایشگاه پویا و زنده در استان هستیم، گفت: نمایشگاه قرآن و عترت خاص یک سازمان نیست بلکه باید همه ادارات و نهاد‌های دولتی در آن مشارکت داشته باشیم.


وی با بیان اینکه مردم مطالبه به حقی دارند که با فعالیت‌های قرآنی آشنا شوند، افزود: مؤسسات قرآنی، سازمان‌ها و نهاد‌های فرهنگی و رسانه‌های دیجیتالی و مکتوب در چگونگی برپایی نمایشگاه قرآن و عترت اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/گ

جلسه فرهنگ قر آنی در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار