مدیرفرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان نقش مساجد در پیروزی انقلاب را چشمگیر دانست و گفت: دستاوردهای نظام باید از حمایت مردمی مساجد برخوردار باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید طبیبیان امروز در جلسه اعضای کانون‌های مساجد دهاقان ، اظهار کرد: امروز نقش ما در مساجد انتقال اهداف و رویکردهای نظام است و باید مشروعیت و دستاوردهای انقلاب با حمایت مردمی از مساجد دنبال شود.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران به اموال عمومی جامعه ضرر و زیان  وارد کردند وقصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند ،افزود: ضربه به نظام اسلامی پسندیده نیست، امیدواریم که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و با آگاهی مردم آرامشی که به برکت خون شهدا در سال 57 به دست آمده، باز گردد.

مدیرفرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان با اشاره به خودکفایی در ایران اذعان کرد: دهه فجر حیات و زندگی دوباره به ملت بخشید، در گفتمان «ما می‌توانیم» که در اوایل سال 80 مطرح شد و در طی سالیان دانشمندان توانستند به فناوری انرژی هسته‌ای برسند و در این زمینه خودکفا شویم.

طبیبیان با اشاره به  نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ،تصریح کرد: امروز مساجد ما امکاناتی دارد که در پیروزی انقلاب وجود نداشت و نیروهای جوان و مستعدی داریم که آزادانه می‌توانند کار کنند وانتظار می‌رود که کارهای نظام به مردم اطلاع داده شود و تصمیماتی در شهرستان در حوزه کارهای فرهنگی گرفته شود.

وی  بصیرت افزایی مردم را سرلوحه برنامه‌های دهه فجر قلمداد کرد و خاطرنشان کرد: امسال باید برنامه‌های ویژه دهه فجر باشکوه برگزار شود آگاهی و بصیرت بیشتری به مردم ارائه شود.  

 

انتهای پیام/م

 

نقش مؤثر مساجد در پیروزی و انتقال اهداف انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.