معاون فرماندار شادگان از تجددی بیعت عشایر شادگان با رهبری و آرمان های نظام جمهوری اسلامی و اعلام آمادگی آن ها با اغتشاشگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت‌‌الله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان بیان کرد: شیوخ و سران عشایر این شهرستان در نشست تجدید بیعت با رهبری و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بصورت خودجوش برای مقابله با هرگونه اغتشاش و آشوبگری اعلام آمادگی کردند.

وی اظهار داشت: سران عشایر در این نشست با تاکید بر خودداری از هرگونه تسامح و برخورد قاطع با اغتشاش‌گران اظهار داشتند در صورتی که مسئولان امنیتی اجازه دهند با اغتشاشگران مقابله خواهند کرد.

آلبوغبیش تصریح کرد: سران عشایر هرگونه اغتشاش و آشوبگری و تخریب اموال عمومی را محکوم کرده و با اشاره به مشکلات کم آبی و بیکاری بیان داشتند که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از ولایت و رهبری، هدف مهم و اساسی ما است و مشکلات اقتصادی و معیشتی به هر میزان که باشد ما را از رهبری، ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جدا نخواهد کرد.

نماینده فرماندار شادگان اذعان داشت: موضع و ایستادگی شیوخ، بزرگان و سران عشایر در برابر اغتشاش گران و آشوب‌های اخیر را بسیار تحسین برانگیز عنوان کرد و افزود: عشایر غیور و ولائی شهرستان شادگان همواره در راه اسلام، انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از وطن و رهبری در صف اول هستند.

انتهای پیام/گ

عشایر شادگان با آرمان های جمهوری اسلامی و رهبری تجدید بیعت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.