رئیس عقیدتی سیاسی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان از حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ به عنوان نماد بصیرت و ولایتمداری مردم ایران نام برد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ حجت الاسلام محمدحسن عبدی رئیس عقیدتی سیاسی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان در آستانه فرا رسیدن روز ملی ۹ دی در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ ۲۳۰ گفت: حضور عظیم، خود جوش و درخشان ملت بزرگ ایران در حماسه ۹ دی نماد ولایت پذیری، بصیرت سیاسی، پایبندی به انقلاب و آرمان‏‌های انقلاب اسلامی، پیوند تنگاتنگ عاشورا و مقدسات اسلامی با انقلاب و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

وی ادامه داد: اتفاقات سال ۱۳۸۸ از حساس‌ترین و سرنوشت ساز‌ترین وقایع سال‌های پس از انقلاب اسلامی بوده است، در جریان حوادث سخت فتنه ۸۸ خواص بی بصیرت و در راس آن‌ها سران فتنه در امتحان الهی مردود شدند، اما انقلاب اسلامی با ایستادگی ملت مومن ایران در سایه تدابیر حکیمانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بار دیگر به سلامت و با سربلندی از حادثه‌ای شکننده عبور کرد.

حجت الاسلام محمدحسن عبدی گفت: دست‌های پنهان استکبار جهانی در حمایت از سران فتنه و عناصر فتنه گر در فتنه ۸۸ آشکار شد، اما حضور حماسی ۹ دی، استحکام نظام اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان ارتقا داد و مشت محکمی بردهان دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران وفتنه‌گران بوده است.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در استان‌های گلستان و مازندران گفت: دشمنان ملت ایران از بدو ِ پیروزی انقلاب اسلامی توطئه برعلیه آن را آغازکرده و هیچ گاه ازحجم دشمنی‌ها و توطئه‌های آن‌ها نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران کاسته نشده است.

بزرگداشت نهم دی ماه عبرت‏‌های فراوان و پند‌های متعددی را برای قدرت‏‌های بزرگ بیگانه و مداخله ‏‌گر به ارمغان آورده و سبب یأس و نااُمیدی آن‌ها و عناصر فتنه گر خواهد شد.

حجت الاسلام عبدی خاطر گفت: حماسه ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ که به‏ دنبال فتنه انگیزی، هتک حرمت مقدسات اسلامی و اهانت به ارزش‏‌های دینی و انقلابی صورت گرفت حجت را بر همه تمام کرد، فتنه گران و حامیان خارجی آن‌ها را نااُمید کرد و در تاریخ ماندگار شد، در سالروز نهم دی ماه همچون سال‌های گذشته بار دیگر شاهد حضور حماسی مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در جای جای کشور و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم بود.

به گفته وی، کارکنان و رزمندگان ولایی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و تقدیر از ملت مومن ایران به دلیل مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر آنان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه، اعلام می‌دارند تمام توان خود را برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب به کار خواهند بست.

انتهای پیام/م
 

حماسه ۹ دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.