اعلام انزجارمردم کهگیلویه وبویراحمد به اغتشاشگران + تصاویر

مردم غیور و ولایت مدارکهگیلویه وبویراحمد با حضور پرشور خود در راهپیمایی امروز نفرت خود را به اغتشاش گران وفتنه گران اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مردم غیرتمند و وفادار استان با حضور پرشور وگسترده خود در راهپیمایی دشمن شکن امروز پاسخی کوبنده به استکبار، آمریکا و عمال دست نشانده نشان دادند.


مردم مومن و متعهد کهگیلویه وبویراحمد برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته از ساعتی پیش به خیابانها آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

 

اعلام انزجارمردم کهگیلویه وبویراحمد به اغتشاش گران + تصاویر


طنین "مرگ بر منافق فتنه‎گر" ، " این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"، "نابودی سعودی به زودی به زودی"، "مرگ بر آمریکا، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر غارت‌گر بیت‌المال"و مرگ بر آل سعود خبیث" و "ما همه با هم هستیم، مطیع رهبر هستیم"، امروز مردم غیور قوم لر به دشمنان یاوه گو نشان داد که آنان پای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستادند.


در راهپیمایی خودجوش امروز در یاسوج اقشار و گروه های مختلف مردم،مرد و زن،کوچک و بزرگ،خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان دوران دفاع مقدس، روحانیان، جوانان و دانشگاهیان، اساتید و آموزش پرورشی ها و کسبه بازار با پوشش محلی از ساعت 10 صبح در میدان هفت تیر تجمع کرده و سپس به سمت انتهای خیابان طالقانی حرکت کردند.

 

اعلام انزجارمردم کهگیلویه وبویراحمد به اغتشاش گران + تصاویر


در این بین حضور نسل‌های مختلف انقلاب از نوزادی که در آغوش مادر است تا پیرمردی که می‌گوید از ابتدای انقلاب تا امروز در همه راهپیمایی‌ها شرکت کرده و حضور گسترده جوانان و نوجوانان دهه های شصت و هفتاد و هشتاد قابل توجه بود.


تا لحظه ارسال خبر تجمع مردم شهر یاسوج در خیابان طالقانی این شهر ادامه دارد.


بنابه گزارشهای ارسالی از دیگر مناطق استان مردم شهرهای دهدشت،دوگنبدان،باشت،لنده،سوق،لیکک،دیشموک و دیگر مناطق استان هم از ساعتی پیش به صورت خودجوش به خیابانها آمده اند تا انزجار خود از فتنه گران آشوبگر را اعلام کنند.

انتهای پیام/د

راهپیمایی مردم کهگیلویه وبویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.