نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ایلام گفت: اعتراض با اغتشاش متفاوت است بنابراین باید صف معترضین از مغتششین جدا شود.

حماسه روز گذشته صف‌های مردم را از آشوبگران جدا کرد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  سلام امینی گفت: اعتراض با اغتشاش متفاوت است بنابراین باید صف معترضین از مغتششین جدا شود.

وی با بیان اینکه در همه جای دنیا شاهد اعتراضات مردم نسبت به برخی اقدامات دولت هستیم، افزود: اگر بنا باشد عده‌ای به بهانه این اعتراض اغتشاش، هرج و مرج و ساختارشکنی کنند به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود.

امینی با اشاره به توهین اغتشاشگران به مقدسات و به آتش کشیدن پرچم کشورمان، تصریح کرد: پرچم در همه جا نماد ملی است و برای ما قابل قبول نخواهد بود که فردی بخواهد آن را به آتش بکشد و این کار از نظر ما مذموم است.

نماینده مردم ایلام با بیان اینکه جدا کردن راه مردم از اغتشاشگران بهترین راهی بود که مردم آن را بگزیدند، ادامه داد: ایرادی ندارد که مردم اعتراضی به دولت داشته باشند، ما نیز در مجلس به برخی بند‌های بودجه معترض هستیم و اعتراض مردم را مورد توجه قرار می‌دهیم.

امینی تاکید کرد: ما هر روز در مجلس از بیکاری، کم درآمدی و گرانی اجناس که حرف مردم است صحبت می‌کنیم چراکه دغدغه مردم دغدغه مجلس نیز است.

وی اظهار کرد: پیش از اینکه اعترضات صورت گیرد کمیسیون انرژی موضوع گران شدن حامل‌های انرژی را رد کرد چراکه مجلس خود را خانه ملت و نمایندگان خود را نماینده مردم می‌دانند.

 

انتهای پیام/ه

 

حماسه روز گذشته صف‌های مردم را از آشوبگران جدا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.