معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با حضور به موقع نیرو‌های امنیتی و بنا به خواست مردم، با بازداشت حدود ۱۵۰ نفر از عوامل اغتشاشات گرگان، آرامش به این شهر بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ علی اصغر طهماسبی در گفتگوی ویژه خبری با سیمای گلستان افزود: در چند روز اخیر دشمنان با پول‌های خود و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی برخی‌ها را اجیر و از تعدادی از جوانان سوءاستفاده کردند که منجر به ناآرامی و ایجاد مزاحمت برای مردم و کسبه شد.

دبیر شورای تأمین استان با بیان اینکه اغتشاش‌گران حدود ۱۵۰ نفر بودند، گفت: تنها این تعداد بودند که شعار‌های ساختارشکنانه می‌دادند و سبب نارضایتی بسیاری از مردم و کسبه خیابان ولیعصر شده بود و من بابت این ناآرامی‌ها شخصاً از همه مردم و کسبه این منطقه عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: باید از نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، سپاه و بسیج قدردانی کرد، نیروی انتظامی استان در جریان اغتشاشات اخیر خویشتن داری و صبوری کرد و نگذاشت خونی از دماغ کسی ریخته شود.

وی با اشاره به شکایت شهروندان از ناآرامی‌های به وجود آمده افزود: دادستان مرکز استان اعلام کرد که بسیاری از کسبه، پزشکان و شهروندان از آشوب‌گران شکایت کردند که قطعاً به آن رسیدگی خواهد شد و برخورد قانونی با برهم زنندگان نظم عمومی صورت خواهد گرفت.

به گفته طهماسبی، از بین ۱۵۰ نفر بازداشتی این حوادث آن تعدادی که نقش کمرنگی در ایجاد نا آرامی داشتند با اظهار ندامت و رأفت نظام جمهوری اسلامی آزاد شدند.
 
انتهای پیام / ا
 

دستگیری عوامل اغتشاش در گرگان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ملیحه
۰۹:۲۱ ۱۴ دی ۱۳۹۶
مشکلات حل بشه ایشالله شاهدهمچین چیزایی نباشیم چون بیشترجوانهاتودام توطئه دشمن میوفتن وب عاقبت کارفکرنمیکنن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۳ دی ۱۳۹۶
باید با اغتشاشگران برخورد جدی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۳ دی ۱۳۹۶
مردم خواهان محاکمه علنی و اجرای حکم علنی هستند !!!!! چرا این افراد هیچ وقت علنی محاکمه واعدام نمی شوند !! چرا چهره این افراد