فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ازکشف بیش از ۱۷۹ کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران انتظامی بخش گلباف این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ عبدالعلی روانبخش، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامی بخش گلباف شهرستان کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان به وسیله یک دستگاه خودرو سواری پراید مطلع و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار آنان قرار گرفت.


وی گفت: ماموران انتظامی با تشکیل اکیپی به مسیر حرکت قاچاقچیان اعزام و پس از تعقیب و مراقبت به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.


این مقام انتظامی افزود: راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار کرد که پس از یک تعقیب وگریز نهایتاً قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده وخودرو را رها و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.


سرهنگ روانبخش تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۵۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، ۹۸ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش و ۲۵ کیلو و ۸۰۰ گرم گراس (پودر حشیش) را کشف و به همراه خودرو مذکور به مقر پلیس دلالت دهند.


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات در مجموع ۱۷۹ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر کشف شد افزود: تلاش پلیس برای دستگیری عاملان این مواد در منطقه همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/‌ی

ناکامی سوداگران مرگ در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.