به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سهشنبه) برگزار شد، پس از شنیدن گزارش میرزایی معاون برنامه و بودجه شهردار تهران با تأکید بر اهمیت برندسازی در تهران اظهار کرد: بازار تهران از ظرفیت برند شدن برخوردار است و برای اینکه بتوانیم این برندسازی را انجام دهیم باید از کاسبان سنتی بازار استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: در حوزه تدوین برنامههای بودجه بندی و تأمین درآمد پایدار باید از گروههای سنتی استفاده کرد.
خداکرمی با بیان اینکه تقویت سلامت و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در برنامههای شهرداری نباید فراموش شود، گفت: باید کمیته سلامت و محیط زیست تشکیل شود.
انتهای پیام/