فرماندار ایلام گفت: از ابتدای طرح ساماندهی کشتار غیرمجاز دام در این استان میزان ذبح در کشتارگاه های رسمی ۱۲۵ درصد افزایش یافته است.

افزایش ذبح دام در کشتارگاه های ایلام

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛معروف بسطامی  بیان کرد: با وجود آنکه در ابتدا ممناعت هایی از سوی اشخاص مختلف برای اجرای این طرح صورت می گرفت ولی هم اکنون تا حدودی این مسائل برطرف شده است.

وی اظهار کرد: مسئولان امر با توجه به مخاطراتی این کشتار غیرمجاز برای سلامت شهروندان دارند، بر اجرای دقیق این طرح اهتمام و اصرار دارند.

فرماندار ایلام با اشاره به وجود کشتارگاه صنعتی و سنتی در شهر ایلام ادامه داد: ۱۰ روز از اجرای طرح مقابله با کشتار غیرمجاز دام در ایلام می گذرد و بر اساس برآوردها میزان ذبح در مراکز رسمی ۱۲۵ درصد افزایش یافته است.

بسطامی گفت: تاکنون نیز ۳۵۶ واحد عرضه مرغ و ۱۶۹ قصابی به منظور اجرای این طرح ساماندهی شده اند.

وی از عموم شهروندان خواست در اجرای این طرح با مسئولان همکاری کنند و این اطمینان را به مردم می دهیم که با نظارت مستمر و دقیق اجرای افزایش بی رویه قیمت ها را در این حوزه نخواهیم داد.

فرماندار ایلام افزود: صاحب قصابی ها و مرغداری هایی که تاکنون نسبت به عرضه گوشت گرم اقدام کرده اند، نگران از دست دادن شغل خود نباشند این افراد در چارچوب قانون می توانند با انجام کشتار مجاز به شغل خود ادامه دهند.

 

انتهای پیام/با

 

ذبح دام درگشتارگاه های ایلام

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.