مدیر مرکز شباب استان گلستان گفت: کسب رتبه برتر ماراتن تولیدات محتوا در فضای مجازی من و رسانه، از آن یک کلاله‌ای شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ میثم قرایی مدیر مرکز شباب این استان گفت: ماراتن من و رسانه از ۲۷ آبان ماه ۹۶ به مدت یک ماه در سطح استان گلستان برگزار شد که در این مسابقات، فعالین تولید محتوای مجازی سراسر استان به رقابت پرداختند.


وی ادامه داد: در این فراخوان شرکت کنندگان تولیدات خود را در چارچوب قالب‌ها و موضوعات تعیین شده برای سایت اصلی مسابقه ارسال کردند که بعد از داوری و کسب امتیاز در جدول رده بندی مسابقه درج شد و در پایان این مسابقات ۳ نفر برتر که حائز رتبه‌های اول تا سوم مسابقه شدند به عنوان برندگان اصلی شناخته شده و جوایز ارزنده دریافت کردند.

میثم قرایی گفت: مجتبی حاج حسین زاده از کلاله رتبه اول این جشنواره را از آن خود کرد.

مدیر مرکز شباب استان گلستان گفت: در راستای یکی از اهداف مسابقه، مبنی بر شناسایی و تقویت استعداد‌های برتر در زمینه تولید محتوای مجازی، تعداد ۲۰ نفر از منتخبین مسابقه شناسایی شدند و به عضویت تیم تولید محتوای مرکز شباب گلستان در آمدند تا در آینده برای تحقق جبهه واحد تولید محتوای غنی فرهنگی در فضای مجازی به کارگیری شوند.

وی افزود: از افرادی که در طول سه دوره ۱۰ روزه، از طریق تیم داوری این مسابقه انتخاب و تقدیر شدند به هر کدام یک هدیه ۵۰۰ هزار ریالی پرداخت شد.

انتهای پیام/م
 

جشنواره تولیدات محتوا در فضای مجازی من و رسانه در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.