مدیرکل ثبت احوال استان گفت : هم اکنون 18 هزار کارت ملی هوشمند در ادارات ثبت احوال استان خراسان شمالی آماده تحویل به متقاضیان است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛علی زاهدی نیا مدیرکل ثبت احوال استان خراسان شمالی گفت : اگر متقاضیان تا شش ماه برای دریافت کارت ملی هوشمند مراجعه نکنند، کارت ملی آنها باطل می شود و باید مجدد برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود : به علت اینکه کارت های ملی فعلی فقط تا پایان سال اعتبار دارد و دولت به هیچ وجه کارت ملی را تمدید اعتبار نمی کند.

زاهدی نیا اظهار کرد : 627 هزار نفر در خراسان شمالی ، جمعیت بالای 15 سال هستند کا تاکنون برای 399 هزار نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است.

وی با اشاره به این که درخواست افزون بر 65 درصد از جمعیت استان خراسان شمالی برای کارت ملی هوشمند اخذ شده است ، گفت : 35 درصد جمعیت هم هنوز کارت ملی هوشمند دریافت نکردند .

وی افزود : مردم می توانند با مراجعه به سایت WWW.NCR.IR برای نوبت دهی اقدام و بعد از اجرای این کار کد رهگیری از طریق سیستم دریافت کنند و سپس تاریخ و محل مراجعه را خود شخص تعیین می کند تا فرد در همان روز مراجعه کرده و تکمیل ثبت نام انجام می شود.

انتهای پیام/آ

صدور کارت ملی هوشمند در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.