رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: دولت برای دریافت مالیات از مصرف کننده نهایی باید اصناف را از مالیات عملکرد معاف و بر دریافت مالیات بر ارزش افزوده تشویق کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در دیدار با جمعی از اعضای انجمن همگن ریخته‌گری اصفهان اظهار داشت: برخی از مسائل شرکت‌های ریخته‌گری را می‌توان در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان برطرف و برخی مسائل در سطح ملی را در شورای گفت‌وگوی ملی طرح و پیگیری کرد.

وی افزود: بخش خصوصی با انسجام و ارائه راهکارهای کارشناسانه می‌تواند از طریق تشکل‌های اقتصادی مانند خانه صنعت و اتاق بازرگانی مسائل و مشکلات تولید و تجارت را دنبال کند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به پیامدهای نادرست اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده تصریح کرد: در اجرای مالیات بر ارزش افزوده به دلیل موظف نبودن اصناف ، واحدهای تولیدی مجبور به پرداخت این مالیات شدند  که بسیاری از این واحدها را با مشکل روبه‌رو کرد و پیشنهاد ما برای حل این مشکل این است که دولت برای دریافت مالیات از مصرف کننده نهایی باید اصناف را از مالیات عملکرد معاف و بر دریافت مالیات بر ارزش افزوده تشویق کند.

سهل آبادی با انتقاد از لایحه ارسالی دولت به مجلس شورای اسلامی در موضوع ورشکستگی گفت: خانه صنعت و معدن ایران  در این راستا انتقادات کارشناسانه خود را ازاین لایحه به دولت و مجلس ارائه کرده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.