مدیر حوزه علمیه اصفهان گفت:دشمن امروز از جنگ نظامی علیه انقلاب اسلامی مأیوس شده و به همین دلیل جنگ فرهنگی را در پیش گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در مراسم آغاز امتحانات نیمسال اول تحصیلی حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت: نیمی از پاسخ سئوالات در فهم سئوال پنهان است اگر طلاب سئوال را به درستی درک کنند، قطعاً پاسخ را خواهند یافت.

وی افزود: یکی از کارهای اساسی و مهمی که دین از ما خواسته درست فهمیدن و به دیگران آموختن است که این مهم از وظایف رسل و  انبیای الهی بوده است.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه امام هشتم(ع) فرمودند، "خدا رحمت کند کسانی که احیاگر امر ما هستند"، تصریح کرد: از حضرت سئوال شد احیای اهل بیت(ع) چیست؟ فرمودند فراگرفتن و یاد دادن مفاهیم و علوم دینی است.

وی با بیان اینکه دلیل مخالفت برخی با دین این است که حقایق دین را متوجه نشده‌اند، بیان کرد: دشمن امروز از جنگ نظامی علیه انقلاب اسلامی مأیوس شده و به همین دلیل جنگ فرهنگی را در پیش گرفته است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: در این راستا طلاب و روحانیون هرگامی که در جهت فرهنگ‌سازی و بصیرت‌افزایی و برای مقابله با جنگ فرهنگی می‌توانند باید انجام دهند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم آغاز امتحانات نیمسال اول تحصیلی حوزه علمیه اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.