عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است مردم معترض به مسائل اقتصادی باید فضای تجمعات را مدیریت کرده و اجازه ندهند برخی سوءاستفاده گران شعارها را به سمت وهن نظام ببرند.

تجمعات ساختارشکنانه به بهانه مشکلات اقتصادی خلاف قانون استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدعلی پورمختار ، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در خصوص تجمعات اعتراضی اخیر در برخی شهرهای کشور گفت: گرچه به طور کلی در قانون اساسی داریم که مردم حق راهپیمایی دارند نباید این تجمعات باعث مزاحمت  شده و اقدامات هنجارشکنانه صورت گیرد همچنین باید بر اساس قانون برای تجمعات در فضای باز مجوز دریافت شود.

 نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: امروز شاهد هستیم تعدادی از مردم که نگران گرانی ها و مشکلات اقتصادی هستند اعتراضاتی دارند که البته حق دارند اما در حال حاضر از این تجمعات سوءاستفاده شده است.

وی افزود: آمریکایی ها از موج اعتراضات خوشحال بوده و سران آنها اعلام حمایت می کنند همچنین منافقین عوامل خود را برای حضور در بدنه مردم بسیج کرده اند و شعارها و شیوه اجتماع را تغییر داده اند و به نیروی انتظامی حمله می کنند لذا این موارد باعث می شود فضا برهم بخورد.

پورمختار ادامه داد: مردم باید مراقب باشند و اجازه ندهند افراد ضد انقلاب نسبت به امنیت و حقوق مردم ابدا هیچگونه تعرضی داشته باشند و اهداف خود را اجرایی کنند همچنین وزارت کشور و دستگاه امنیتی و انتظامی باید برخورد سفت و سخت با خرابکاران حاضر در تجمعات کند و مردم نیز باید قانون را رعایت کرده و فضا را مدیریت کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه هدایت کنندگان تجمعات اعتراضی به مسائل معیشتی و مشکلات اقتصادی نباید اجازه دهند خارج از مسائل مورد خواست آنها شعار داده شود، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کرده اند اقدامات دولت ضعیف است در مجلس نیز بارها تذکر داده شده و همه مطلع هستند اما قرار است دولت تحرک بیشتری داشته باشد و دلیلی ندارد افراد ساختارشکنی کنند.

انتهای پیام/ا

مردم باید فضای اعتراضی خود را کنترل کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.