مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: اردوی منطقه ای بقا در شرایط سخت ویژه تیم های بهداشت و درمان اضطراری از 4 استان شمالغرب کشور در نیر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام غیبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مراسم افتتاح اردوی منطقه ای بقا در شرایط سخت در محل فرهنگسرای الغدیر نیر اظهار داشت: اردوی منطقه ای بقا در شرایط سخت ویژه تیم های بهداشت و درمان اضطراری از 4 استان شمالغرب کشور در نیر آغاز شد.

وی افزود: تیم های درمان اضطراری 4 استان اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و زنجان در این اردو حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: 70 نفر از پرستاران، روانشناسان، پزشکان  و ماماها و تیم های گروه پیراپزشکی در قالب تیم های درمان اضطراری در این اردو حضور دارند.

غیبی به اهم برگزاری این اردو اشاره کردو گفت: هلال احمر با برگزاری این اردوها بازتوانی و آمادگی این تیم ها را حفظ میکند تا در شرایط اضطراری هموطنان عزیز از خدمات آنها به نحو احسن استفاده کنند.

وی بیان کرد: تمام خدمات عزیزان دراین تیم ها به صورت داوطلبانه و خیرخواهانه است که امیدواریم با این تمرین ها و تکرار آن به آسیب دیدگان احتمالی بهترین خدمات را ارائه دهیم.

غیبی افزود: همانطوری که در زلزله اخیر کرمانشاه  شاهد بودیم جمعیت هلال احمر اولین بیمارستان صحرایی را در منطقه سرپل ذهاب دایر کرد و به نحو احسن برای رفع مشکلات آسیب دیدگان خدمات ارائه داد.

وی گفت: این اردو به مدت 3 روز در شهرستان نیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

حضور 4 استان کشور در اردوی منطقه ای بقا در شرایط سخت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.