فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ۶ میلیارد ریال کمک‌های مردمی شهرستان پارس‌آباد به زلزله‌زدگان کرمانشاهی جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر صمدی، فرماندار شهرستان پارس‌آباد در مراسم نکوداشت خدمات داوطلبان و خیران اهدا کننده کمک‌های انسان‌دوستانه به زلزله زدگان غرب کشور در پارس‌آباد اظهار داشت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان به ارزش و مبلغ بیش از 6 میلیارد ریال جمع‌آوری شد.

وی افزود: شهرستان  پارس‌آباد مغان رتبه دوم بین شهرستان‌ها بعد از مرکز استان را در کمک به مردم حادثه دیده به خود اختصاص داده که نشان از روحیه انسان‌دوستی و نوع دوستی مردم شریف و قدرشناس شهرستان پارس‌آباد در تمامی زمینه‌ها است.

فرماندار پارس‌آباد با اشاره به ارسال دو محموله کمک های مردمی غیر نقدی شهرستان گفت: شهرستان پارس‌آباد دارای با تجربه‌ترین و ورزیده‌ترین نیروهای داوطلبی بوده که در تمامی حوادث بزرگ یاری‌رسان مردم حادثه دیده بوده‌اند.

صمدی اظهار کرد: در این زلزله یک تیم واکنش سریع با 15 عضو از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان پارس‌آباد به همراه تجهیزات کامل در نخستین ساعات زلزله به مناطق غرب کشور اعزام و در امر امدادرسانی نقش بسیار مهمی را ایفا کردند که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم این فعالیت‌ها ضمن اجر اخروی برای داوطلبان و خیرین از آلام و رنج مردم زلزله زده که عزیزان خود را از دست داده بودند کاهش داده باشد.

انتهای پیام/ح

کمک مردم پارس آباد به مناطق زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.