مطهری در مراسم اختتامیه مسابقات فینال والیبال کارکنان حراست‌های کل کشور:

تقویت روحیه فتوت و جوانمردی از دستاورد‌های اساسی ورزش است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شکل گیری روحیه فتوت و جوانمردی از دستاورد‌های اساسی در عرصه ورزش است.

تقویت روحیه فتوت و جوانمردی از دستاورد‌های اساسی ورزش استبه گزارش  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛   علی مطهری با حضور در مراسم اختتامیه مسابقات فینال والیبال کارکنان حراست‌های کل کشور در سالن شهید مدرس مجلس گفت: بسیار خوشحالم که در جمع ورزشکاران گرامی حضور پیدا کردم؛ از برگزارکنندگان اینگونه مسابقات ورزشی که در راستای تربیت بدن است، تشکر می‌کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه به قول فلاسفه روح و بدن در یکدیگر تاثیر متقابل دارند، تصریح کرد: تربیت بدن در روح تاثیرگذار و همچنین قوت روح در بدن موثر است بنابراین برگزاری این گونه از مسابقات آثار جسمانی و روحی مناسبی در برخواهد داشت.

مطهری ادامه داد: ایجاد روحیه فتوت و جوانمردی از دستاورد‌های اساسی عرصه ورزش است خصوصا برای شما برادران ورزشکار حراست که باید از نظر بدنی آمادگی‌های لازم را داشته باشید.

وی ادامه داد: در بازی نهایی این مسابقات شاهد بودم که تیم کارکنان حراست وزارت بهداشت بازی را به حریف خود در میدان ورزشی واگذار کرد اما نکته مهم این بود که ورزشکاران با اخلاق به سادگی باخت را پذیرفتند و برخورد مناسبی با تیم حریف داشتند بنابراین اینگونه برخورد‌ها در ورزش بسیار ارزشمند است و در همین جا به تیم قهرمان و تیم‌های دوم و سوم مسابقات تیم‌های ورزشی حراست‌های کل کشور تبریک می‌گویم.

گفتنی است اسماعیل حیدری رئیس اداره تربیت بدنی مجلس نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی کارکنان حراست‌های کل کشور با میزبانی قوه مقننه برگزار شد که ۲۰ تیم ورزشی در این مسابقات حضور به عمل آوردند.

وی ادامه داد: این مسابقات هر ساله توسط سازمان حراست کل کشور برگزار می‌شود و از همین رو در این دوره مجلس شورای اسلامی میزبان مسابقات والیبال کارکنان حراست‌های کل کشور بود؛ این مسابقات در سراسر کشور از ۱۸ آذر ماه آغاز شد و امروز ۱۰ دی ماه با قهرمانی کارکنان حراست ایران خودرو، نایب قهرمانی کارکنان سازمان حراست وزارت بهداشت و درمان و کسب مقام سوم از سوی کارکنان حراست سازمان منطقه آزاد ارس به پایان رسید.

گفتنی است علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدرضا تابش رئیس فراکسیون ورزش مجلس، نوری رئیس هیئت والیبال استان تهران، کرمی مدیرکل آموزش و پرورش حراست کل کشور و صدیقی رئیس مرکز حراست مجلس شورای اسلامی به عنوان مهمانان در اختتامیه این مسابقات حضور داشته و جوایز ورزشکاران را اهدا کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار