مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: اگر قرآن در لایه‌های مختلف جامعه ورود پیدا کند به طور حتم مشکلات جامعه رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی  مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان در جلسه هم اندیشی قرآنی مدیران موسسات و مراکز قرآنی که در سالن کنفرانس اداره تبلیغات شهرستان زابل برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین کارکرد‌های قرآن شفا بخشی قرآن است.

وی با بیان اینکه وقتی جامعه‌ای دچار انحراف می‌شود قرآن شفا بخش است و جلوی انحرافات را می‌گیرد، افزود: قران راه درست را نشان می‌دهد و در هر جا قرآن در جامعه جریان داشته باشد امراض جامعه درمان می‌شود.

حجت الاسلام بزمانی تصریح کرد: جوانان فطرت سالم دارند بنابراین باید قرآن را در میدان زندگی مردم حاضر کرد چرا که اگر قرآن در لایه‌های مختلف جامعه وارد شود مشکلات بر طرف می‌شود.


مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با عنوان اینکه قرآن از امراض روحی افراد جامعه جلوگیری می‌کند، تاکید کرد: افرادی که دستی در کار قرآنی دارند کار بسیار ارزنده و قابل تحسینی انجام می‌دهند.


وی تاکید کرد: با توجه به اینکه قرآن بشارت است، کار قرآنی نیز بستر سازی ارزش‌های قرآنی در جامعه می‌باشد که در این راستا فراهم بودن شرایط و ابزار آن از اهمیت بسیاری برخوردار است.


مدیر کل سازمان تبلیغات سیستان و بلوچستان گفت: بررسی و پیگیری اختصاص وام با بهره کم به مراکز قرآنی، افزایش سهمیه دوره‌های آموزشی عمومی و خصوصا تخصصی مصوب از مرکز، بیمه فعالین قرآنی از جمله کار‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.


وی افزود: حمایت مالی و امکانات و تجهیزات مراکز قرآنی، اعزام مربیان و مسئولین مراکز قرآنی و نخبگان قرآنی به اردو‌های استانی و برون استانی و درخواست بررسی مشکلات مراکز قرآنی و حمایت از فعالین قرآنی در شورای توسعه قرآنی استان از مهمترین کار‌هایی است که بررسی آن در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/گ

شفا بخشی قرآن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار