جشن میثاق دانش آموزان با ولایت در شهرستان دلگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان گفت: جشن میثاق امت با ولایت با حضور دختران دانش آموز در شهرستان دلگان برگزار شد.


مهری بامری افزود: جشن بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور دانش آموزان دختر در مدرسه دخترانه مرضیه شهرستان دلگان برگزار شد.

مسئول کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان تصریح کرد: این مراسم با هدف آگاهسازی کودکان و نوجوانان این منطقه با توطئه‌های دشمنان برپا شده است.


وی با بیان اینکه دشمن همیشه برنامه‌هایی برای انحراف کودکان و نوجوانان دارد، افزود: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین آگاهسازی و بصیرتی برای کودکان و نوجوانان که بیشترین تاثیرپذیری را دارند، آن‌ها را نسبت به نقشه‌هایی که دشمنان دارند آگاه کرد.


مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان افزود: در این برنامه همچنین در خصوص ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری رهبر معظم انقلاب برای کودکان و نوجوانان این منطقه مطالبی بیان شد.


بامری با تاکید بر اینکه فتنه گران در همه حال به دنبال فتنه گری و دسیسه هستند، بیان کرد: پس باید سعی کنیم که دشمنان کودکان و نوجوانان را به سمت و سوی انحراف نکشانند.


وی تصریح کرد: این برنامه فرهنگی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان و اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/گ

جشن میثاق دانش آموزان با ولایت دردلگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار