معاون اتاق اصناف مشهد از دادن وام با سود چهاردرصد به مشاغل خانگى خبر داد.

اختصاص وام با سود چهاردرصد به مشاغل خانگى در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محسن خاورى هاشمی در نشست خبری گفت: با همکارى اتاق اصناف و اداره امور کار و تامین اجتماعی تسهیلاتی قرار هست تا سقف ٧٠ تا ٨٠ میلیون تومان با سود ٤ درصد به مشاغل خانگى و صنعت‌های بدون کارخانه تعلق گیرد.


وى افزود: متاسفانه پوشاک مشهد با کیفیت بالا تولید میشود، اما به اسم پوشاک مشهد عرضه نمیشود اتاق اصناف سعی دارد که با برند سازی برای تولید کنندگان مشهد بتواند کاری کند که پوشاک مشهد با نام برند پوشاک مشهد به فروش برسد.

معاون اتاق اصناف مشهد درباره آمار تخلفات در شب یلدا گفت:بازرسان اتاق اصناف به همراه کارشناسان بازرسى اتحادیه‌ها به هزار و هشتصدو ٣١ واحد صنفی سر زده که ٤٠٦ فرم تخلف به ارزش ریالی صد و ٣٤ میلیون تومان در ١١ روز بررسی کردند.

هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد تجمعات مردم درباره گرانی اخیر افزود: گران شدن اجناس در دستور کار اصناف نیست اتاق اصناف در ارتباط با گران فروشی میتواند مداخله و جلوگیری کند.

سید جمال کاظمی رئیس بازرسان اتاق اصناف مشهد در ادامه این نشست گفت: در شب یلدا ما حوزه سلامت را مورد بررسی قرار دادیم که در بازرسی ششصد و ٨٣ واحد که بررسی و دویست و سه تخلف به ازرش ریالی شصت و هفت میلیون تومان صادر شد.

وى افزود: سیصدو هشتاد و نه شکایت از سوى مردم به اتحادیه داده شد که بیشترین تخلفات از میادین میوه، آجیل و خشکبار به ارزش ریالی ١٤ میلیون تومان بوده است.

رئیس بازرسی اتاق اصناف مشهد در ارتباط با گشت‌های بازرسی در مناطق مختلف شهر مشهد گفت: طرح پایش منطقه در دستور کار داریم که در ماه دو روز در یک منطقه به بازرسی میپردازیم که واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب و تخلف صنفی مدنظر میباشد.

انتهای پیام//ا. آ.


وام چهاردرصد به مشاغل خانگى در مشهد تعلق میگیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار