رئیس اداره ثبت احوال شهرستان گنبدکاووس از راه‌اندازی ۶ مرکز ارائه خدمات کارت ملی هوشمند درشهرستان گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ احمد مهماندوست رئیس اداره ثبت احوال شهرستان گنبدکاووس صبح امروز جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به الزام قانونی ارائه خدمات به مردم از ابتدای سال ۱۳۹۷ به وسیله کارت ملی هوشمند، گفت: بر اساس قانون ابلاغی مردمی که از ابتدای سال ۱۳۹۷ دارای کارت ملی هوشمند نباشند نخواهند توانست از خدمات ارائه شده دولتی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو مرکز ارائه خدمات پستی به همراه سه دفتر پیشخوان خدمات دولت خدمات مرتبط با اداره ثبت احوال و کارت ملی هوشمند را در سطح شهرستان گنبدکاووس انجام می‌دهند.

احمد مهماندوست گفت: با توجه به اینکه فرصت کمی تا پایان سال باقی مانده است یک پایگاه سیار نیز ارائه خدمات کارت ملی هوشمند با ظرفیت نامحدود راه‌اندازی شد که به منظور خدمت‌رسانی به بیماران، معلولان، جانبازان و مردم روستا‌های صعب‌العبور و مرزی ساماندهی شده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ تعداد واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در شهرستان ۲۴۸ هزار و ۱۰۳ نفر بوده است، اضافه کرد: تا کنون تعداد ۱۳۴ هزار و ۱۲۵ نفر از مردم گنبدکاووس برای هوشمند کردن کارت ملی مراجعه کرده‌اند.

مهماندوست با اشاره به اینکه تعداد ۱۳۱ هزار و ۷۸۱ نفر از افراد مراجعه کننده به مراکز ارائه خدمات ثبت احوال در شهرستان گنبدکاووس تاکنون موفق به دریافت کارت ملی هوشمند شده‌اند، گفت: این تعداد که بالغ بر ۵۴ درصد واجدین شرایط هستند از این پس می‌توانند تمامی خدمات لازم را با کارت ملی هوشمند خود دریافت کنند.

انتهای پیام/م
 

مراکز ارائه خدمات کارت ملی هوشمند در گنبدکاووس راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.