معاون امور حمایت و توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از اجرای بیمه حوادث اماکن مسکونی و لوازم منزل مددجویان تحت حمایت از ماه گذشته خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اردوان میهن‌پور، معاون امور حمایت و توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: اماکن مسکونی و لوازم خانگی کلیه مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان لرستان از تاریخ ۲۲ آذر ماه ۹۶ به مدت یک سال مشمول بیمه حوادث شدند.

وی افزود: تعداد مددجویان مشمول این طرح ۶۳ هزار خانوار ساکن در مناطق شهری و روستایی است و هزینه بیمه نیز از طریق اعتبارات سالیانه امداد تامین شده است.

معاون امور حمایت و توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان  لرستان با اشاره به موارد تحت پوشش بیمه، بیان داشت: موارد تحت پوشش این بیمه‌نامه شامل منازل مسکونی، اثاثیه منزل و تاسیسات ناشی از حوادث آتش سوزی، زلزله، سیل، طوفان و صاعقه می‌باشد.

میهن‌پور در ادامه گفت: در صورت وقوع حادثه، مددجویان مشمول می‌بایست به کمیته امداد محل سکونت مراجعه کرده و پس از طی مراحل قانونی خسارت از سوی بیمه مجری طرح پرداخت می‌گردد.

انتهای پیام/د

اجرای بیمه حوادث اماکن مسکونی و لوازم منزل مددجویان تحت حمایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.