رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: برای ایجاد احساس امنیت روانی در بین مردم، قوه قضائیه مفسدان اقتصادی را علنی محاکمه کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مهدی زاهدی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در نطنز اظهار داشت: قوه قضائیه نباید فرقی بین بیچارگان و گردن کلفت‌ها قائل شود، بلکه باید مسیری را فراهم کند تا مردم با دیدن یک عدالت صریح و شفاف ، خودشان به دشمن اجازه رخنه ندهند.

وی پیرامون بررسی لایحه بودجه سال 97 گفت: برای بررسی لایحه بودجه سال 97 در مجلس باید مرزبندی‌های سیاسی را کنار گذاشت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام نمایندگان باید در خدمت مردم به وظیفه خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: هرگز برای تصاحب صندلی نمایندگی نباید مصلحت نظام را مورد هجمه خود قرار دهند و نباید منافع باندی و گروهی در مصوبات مجلس بر منافع عموم مردم ترجیح  داده شود.

به گفته زاهدی، فتنه‌های مختلفی در طول تاریخ اسلام علیه انبیا و ائمه اطهار (ع) به وجود آمده است و بانی همه آن فتنه‌ها نیز کسانی بودند که در آن زمان وجاهت داشتند و افراد شاخصی به شمار می آمدند.

وی پیرامون ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: بعد از حماسه 9 دی که دشمن فهمید نمی‌تواند به ایران ضربه وارد کند با ایجاد داعش، نا امنی در منطقه و دیگر مسائل قصد ضربه زدن به ایران را داشت.

 

انتهای پیام/م

 

قوه قضائیه مفسدان اقتصادی را علنی محاکمه کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.