تفاهم نامه همکاری مشترک میان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر و موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر و موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوششبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مهدی ورسه ای رئیس  جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش خبر داد و افزود: پس از برگزاری جلسه مشترک با کمال الدین قرنجیک معاون پژوهشی موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش ،به منظور گسترش همکاری‏ ها و هم‏ افزایی بین جهاد دانشگاهی و موسسه، این تفاهم نامه در زمینه ‏های مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی بین جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر و موسسه به امضا رسیده است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر گفت: تدوین و اجرای طرح ‏های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی مورد نیاز و مرتبط با همکاری مشترک طرفین از مهم ‏ترین موضوعات این تفاهم نامه است.

وی افزود: این تفاهم نامه به منظور استفاده از منابع علمی و پژوهشی، اجرای دوره ‏های آموزشی کوتاه مدت مشترک، همکاری در چاپ و نشر کتب و... و تبادل موثر مدیران و کارشناسان طرفین در زمینه‏ های پژوهشی، فرهنگی وآموزشی است، امیدواریم بتوانیم گام ‏های خوبی را در عرصه فعالیت ‏های مشترک برداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.