رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از برخورد قانونی با پسماند سوزی در فشافویه که موجب آلودگی هوا و بوی نامطبوع می شود، خبر داد.

برخورد با پسماند سوزی در اطراف فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره )به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهره عبادتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری اظهار داشت:کارشناسان و ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری در پایان هفته گذشته طی گشت و پایش شبانه ، در بخش فشافویه و اطراف فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ، کهریزک- جاده وهن آباد را مورد پایش زیست محیطی قرار دادند که در این پایش چند مورد پسماندسوزی شناسایی و نسبت به برخورد قانونی و اطفاء حریق اقدامات لازم انجام گرفت.

وی افزود : پسماندسوزی در بخش فشافویه کهریزک علاوه بر بروز آلودگی هوا یکی از عوامل انتشار بوی نامطبوع در محور اتوبان تهران -قم است  از این رو برخورد و مقابله با عوامل پسماندسوزی از اولویت های کاری این اداره محسوب می شود.

عبادتی با بیان اینکه در اجرای قانون هوای پاک و سایر قوانین مرتبط ، برای رفع معضل آلایندگی در سطح شهرستان ری همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و متولی ضروری است، گفت: این اداره تمامی ظرفیت خود را برای شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان آلودگی محیط زیست به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 پایش زیست محیطی فشافویه برای جلوگیری از پسماند سوزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
فشافویه معروف به دشت طلایی ودیارصنعتگران،گرفتار،پسماندسوزی،تخلیه نخاله ساختمانی،رهاکردن سگ،وجودمجتمع زباله آرادکوه و دامپروری دامگستر
آخرین اخبار