حجت الاسلام معتمدی گفت: نقش دانشگاهیان اعم از اساتید و دانشجویان که فرماندهان جنگ نرم هستند، حساس است.

دانشگاهیان فرماندهان جنگ نرم هستند/نقش برجسته دانشگاهیان در حماسه ۹ دیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید وحید معتمدی نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی  گفت: 9 دی ماه به تعبیر مقام معظم رهبری از ایام ا... و روزهای به خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این روز دست قدرت خدا دیده شد و نصرت الهی به یاری مردم آمد تا مردم بصیر وآگاه کشورمان با قدم های خودشان و با تکیه بر فرهنگ اصیل اسلامی، تشیع و ایرانی یک قائله فتنه سخت و پیچیده را که جمهوری اسلامی دچار آن شده بود، ختم کنند.

وی در ادامه ضمن تبریک گرامیداشت روز 9 دی به دانشگاهیان، افزود: دانشگاهیان در سال 88 نقش بسزایی داشتند و این قشر نخبه، فرهیخته و تاثیرگذار در جامعه هرچه بیشتر و بهتر بصیرت خود را به نمایش بگذارد جامعه بیناتر و آگاه تر خواهد شد و در این ایام که سالگرد 9 دی ماه است نقش دانشگاهیان اعم از اساتید و دانشجویان که فرماندهان جنگ نرم هستند، حساس است.

بازخوانی حماسه 9 دی چندین نکته را تبیین می کند

نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: بازخوانی حماسه 9 دی چندین نکته را تبیین می کند و نکته اول این است که همه عزیزان از این حادثه، فتنه هشت ماهه و به دنبال آن حادثه عظیم 9 دی ماه با دیده عبرت نگاه کنند، زیرا دیده عبرت به این حادثه باعث می شود انسان در حوادث بعدی چشم بینا و بصیر داشته باشد، حتما عزیزان مطالعه داشته باشند و از طریق متون، کتب، اساتید و نخبگان و تاثیرگذارانی که درمتن حادثه 88 بودند کسب اطلاعات نمایند تا این واقعه به صورت کامل، مورد فهم و دقت قرار بگیرد واز این حادثه عبرت بگیریم.

وی افزود: بعد از اینکه افراد خودشان در این زمینه مطالعه کردند برای دیگران نیز موضوع 9 دی ماه را در قالب سخنرانی، کارگاه های بصیرت افزایی و قالب های هنری روشن و تبیین کنند تا دیگران هم از دید بلند و نگاه نافذ مطلعان بهره مند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین معتمدی اظهار کرد: حقیقتا خداوند متعال، روح مطهر سیدالشهدا و جان های پاک مردم ایران که عاشقان کشور، سیدالشهدا و عاشورا بودند حادثه 9 دی ماه را خلق کرد و این حادثه در تاریخ انقلاب ماندگار شد که ان شاا... باعث عبرت برای شیفتگان، دلدادگان و طرفداران انقلاب شود و کسانی که فتنه کردند و در آینده در نظر دارند فتنه کنند نیز با یادآوری این حادثه درس عبرت بگیرند و بدانند این مردم بیدارند، خداوند پشتیبان این مردم است و روح مطهر سیدالشهدا نگهبان مملکت اسلامی است.

وی در پایان گفت: ستون اصلی که باعث شد این حادثه از یک تهدید بزرگ به فرصت تبدیل کرد و آن ستون اصلی حرکت عظیم 9 دی ماه ولایت فقیه بود که به تعبیر امام خمینی(ره) پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به ممکت شما آسیبی نرسد و مردم این پشتیبانی را به خوبی نشان دادند و ان شاا... این پشتیبانی از این به بعد در رفتار، گفتار و کردار و دید همه مردم به خصوص دانشگاهیان تجلی پیدا کند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۹ دی ۱۳۹۶
توجه به نقش معیشتی مردم و خواسته های آنان بسیار مهم است اگه به این موارد توجه کنن دیگر کسی اعتراض نمیکنه
آخرین اخبار