فرماندارشهرستان بستان آباد از اختصاص 90 میلیاردریال برای خسارت های سیل سال 96 خبرداد.

اختصاص 90 میلیارد ریال برای خسارت های سیل سال 96به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سید علی موسوی بابیان اینکه در سیل سال96 بیش از 120 میلیارد ریال خسارت برمزارع و محصولات کشاورزی این شهرستان وارد شده بود گفت:90 میلیارد ریال اعتباربرای جبران خسارت های سیل در این شهرستان اختصاص داده است.

وی خواستارتسریع در همکاری بانک های عامل برای اعطای این اعتبارت شد و افزود:کشاورزان می توانند با مراجعه به بانک های عامل از این اعتبارات استفاده کنند.

موسوی زلزله خیز بودن منطقه را در این جلسه یاد آور شد وافزود:در این شهرستان روستاهای ساران ،کذبین ،آغبلاغ وباشسیز کوه نیاز به جابه جایی دارند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در برخی از روستاهای شهرستان واحد های مسکونی روستائیان در برابر زلزله مقاوم نیستند افزود:دستگاههای متولی نسبت به تشویق روستائیان برای مقاوم سازی تلاش کنند.

موسوی به موقعیت جغرافیای شهرستان با داشتن بیشترین راه های اصلی و فرعی و آزاد راه در این منطقه نیز اشاره کرد و افزود:با توجه به شروع فصل سرماکوتاهی هیچ دستگاه امدادی وخدماتی برای زمستان گذرانی غیر قابل بخشش خواهد بود.

فرماندار شهرستان بستان آباد تجهیز روستاها به ژنراتورهای اضطراری برق ،وسایل اطفاء حریق وایمنی ،ذخیرسازی نفت وگازوئیل و آماده بکار کردن دستگاههای سبک وسنکین راهداری و مساجد را برای مسافر پذیری خواستار شد.

 

 

انتهای پیام/ش

بیش از 120 میلیارد ریال خسارت برمزارع و محصولات کشاورزی شهرستان بستان آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.